Прийма, Сергій (2003) Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 51 (2). с. 51-55. ISSN 2521–1919
Це - остання версія цього елементу.
Text
2_распознан.pdf Скачати (807kB) |
Резюме
У публікації розкрито логіко-теоретичну основу модельно-символічної технології, показано її потенціал у професійній підготовці вчителів інформатики; наведено рекомендації та вказівки до вибору опорних пар понять програмного матеріалу та складання на їх основі проблемно-диференційованих завдань зацікавлять викладачів, вчителів та студентів, що працюють в умовах упровадження даної технології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 05:26 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 11:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1380 |
Доступні версії цього елементу
-
Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. (deposited 30 Груд 2016 15:37)
- Логіко-теоретична основа модельно-символьної технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики. (deposited 11 Вер 2017 05:26) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |