Свириденко, Г. В. (2022) Сюжетно-рольові ігри з математичним змістом у корекційній роботі з учнями, що мають мовленнєві порушення. Український психолого-педагогічний науковий збірник (26). с. 39-42.
Text
december_2022 (1) (1).pdf Скачати (232kB) |
Резюме
У статті розглядаються основні теоретичні питання використання в позаурочний час сюжетнорольових ігор з математичним змістом як засобу корекції дискалькулії в учнів початкових класів, що мають мовленнєві порушення. Визначено характерні особливості сюжетно-рольових ігор та особливості їх проведення в умовах інклюзії. Ключові слова: учень, початкові класи, корекція, порушення, дискалькулія, сюжетно-рольові ігри.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 25 Січ 2024 09:06 |
Останні зміни: | 25 Січ 2024 09:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13431 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |