МДПУ репозиторій

Сюжетно-рольові ігри з математичним змістом у корекційній роботі з учнями, що мають мовленнєві порушення

Свириденко, Г. В. (2022) Сюжетно-рольові ігри з математичним змістом у корекційній роботі з учнями, що мають мовленнєві порушення. Український психолого-педагогічний науковий збірник (26). с. 39-42.

[img] Text
december_2022 (1) (1).pdf

Скачати (232kB)

Резюме

У статті розглядаються основні теоретичні питання використання в позаурочний час сюжетнорольових ігор з математичним змістом як засобу корекції дискалькулії в учнів початкових класів, що мають мовленнєві порушення. Визначено характерні особливості сюжетно-рольових ігор та особливості їх проведення в умовах інклюзії. Ключові слова: учень, початкові класи, корекція, порушення, дискалькулія, сюжетно-рольові ігри.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 25 Січ 2024 09:06
Останні зміни: 25 Січ 2024 09:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13431

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу