Ляпунова, Валентина (2023) Ідеї дидактичного дизайну у світовій практиці професійної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 19-27. ISSN 2219-5203
Text
126-46-PB (1).pdf Скачати (337kB) |
Резюме
У статті розглянуто підходи до використанняідей дидактичного дизайну у практиціпрофесійної освіти. Дидактичний дизайнвизначено як підхід до створення навчальнихматеріалів та курсів, що виник у середині ХХстоліття в рамках досліджень у галузіпедагогіки та психології навчання. Вказано,що дидактичний дизайн призначений длястворення дидактичного моделюючогосередовища, яке підтримує найбільш важливіта трудомісткі навчальні й пізнавальні дії тареалізується на основі антропологічнихпринципів багатовимірності йінструментальності. Схарактеризованопроцес зародження ідей дидактичногодизайну через персоналії відомих педагогів іпсихологів, які сприяли становленню ірозвитку цього напрямку у світовій теорії іпрактиці навчання. Надано огляд першихпублікацій, які стали класикою, а такожпроаналізовано тематику останніх публікацій2022-2023 років
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 11:25 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 11:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13330 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |