МДПУ репозиторій

Ідеї дидактичного дизайну у світовій практиці професійної освіти

Ляпунова, Валентина (2023) Ідеї дидактичного дизайну у світовій практиці професійної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 19-27. ISSN 2219-5203

[img] Text
126-46-PB (1).pdf

Скачати (337kB)

Резюме

У статті розглянуто підходи до використанняідей дидактичного дизайну у практиціпрофесійної освіти. Дидактичний дизайнвизначено як підхід до створення навчальнихматеріалів та курсів, що виник у середині ХХстоліття в рамках досліджень у галузіпедагогіки та психології навчання. Вказано,що дидактичний дизайн призначений длястворення дидактичного моделюючогосередовища, яке підтримує найбільш важливіта трудомісткі навчальні й пізнавальні дії тареалізується на основі антропологічнихпринципів багатовимірності йінструментальності. Схарактеризованопроцес зародження ідей дидактичногодизайну через персоналії відомих педагогів іпсихологів, які сприяли становленню ірозвитку цього напрямку у світовій теорії іпрактиці навчання. Надано огляд першихпублікацій, які стали класикою, а такожпроаналізовано тематику останніх публікацій2022-2023 років

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 29 Груд 2023 11:25
Останні зміни: 29 Груд 2023 11:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13330

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу