Волік, Наталія Миколаївна та Ляпунова, Валентина Анатоліївна (2022) Імплементація питань розвитку емоційно‐комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», 20 (49). с. 35-47. ISSN 2218-7650
Text
Bulletin_20_49_Pedagogika_Volik_Lapunova.pdf Скачати (279kB) |
Резюме
У статті порушується питання мінливості сучасного світу, що зумовлює необхідність спрямовувати розвиток особистості відповідно до викликів часу. Надано короткий історичний огляд зміни освітньої парадигми в нашій країні, а також у європейському освітньому просторі. В цьому зв’язку представлено думки та висновки вітчизняних фахівців і міжнародних експертів в галузі освіти. Вказується на те, що дошкільний період – це фундамент становлення особистості людини, а отже, формування засад її розвитку необхідно починати саме в цьому віці. Наведено перелік науковців, які займаються дослідженням питань розвитку емоційної сфери дошкільника, а також їхніх колег, що переймаються проблемами комунікативної компетентності дитини дошкільного віку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 11:07 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 11:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13325 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |