МДПУ репозиторій

Імплементація питань розвитку емоційно‐комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах

Волік, Наталія Миколаївна та Ляпунова, Валентина Анатоліївна (2022) Імплементація питань розвитку емоційно‐комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», 20 (49). с. 35-47. ISSN 2218-7650

[img] Text
Bulletin_20_49_Pedagogika_Volik_Lapunova.pdf

Скачати (279kB)

Резюме

У статті порушується питання мінливості сучасного світу, що зумовлює необхідність спрямовувати розвиток особистості відповідно до викликів часу. Надано короткий історичний огляд зміни освітньої парадигми в нашій країні, а також у європейському освітньому просторі. В цьому зв’язку представлено думки та висновки вітчизняних фахівців і міжнародних експертів в галузі освіти. Вказується на те, що дошкільний період – це фундамент становлення особистості людини, а отже, формування засад її розвитку необхідно починати саме в цьому віці. Наведено перелік науковців, які займаються дослідженням питань розвитку емоційної сфери дошкільника, а також їхніх колег, що переймаються проблемами комунікативної компетентності дитини дошкільного віку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 29 Груд 2023 11:07
Останні зміни: 29 Груд 2023 11:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13325

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу