МДПУ репозиторій

Міжособистісне спілкування дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти

Ляпунова, В. А. (2020) Міжособистісне спілкування дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (70). с. 104-107. ISSN 1992-5786

[img] Text
21.pdf

Скачати (227kB)

Резюме

У статті розглянуто ключові завдання запровадження Концепції розвитку інклюзивної освіти в Україні. Особлива увага звертається на розвиток навичок міжособистісного спілкування дітей дошкільного віку та учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано специфіку та особливості процесу формування міжособистісного спілкування дітей у цьому процесі. Визначено роль міжособистісного спілкування у процесі соціалізації та навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 29 Груд 2023 11:22
Останні зміни: 29 Груд 2023 11:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13319

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу