Ляпунова, В. А. (2020) Міжособистісне спілкування дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (70). с. 104-107. ISSN 1992-5786
Text
21.pdf Скачати (227kB) |
Резюме
У статті розглянуто ключові завдання запровадження Концепції розвитку інклюзивної освіти в Україні. Особлива увага звертається на розвиток навичок міжособистісного спілкування дітей дошкільного віку та учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано специфіку та особливості процесу формування міжособистісного спілкування дітей у цьому процесі. Визначено роль міжособистісного спілкування у процесі соціалізації та навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 11:22 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 11:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13319 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |