МДПУ репозиторій

«Зворотний зв’язок» в організації дистанційного навчання англійської мови на платформі Moodle

Харченко, Т. І. та Гостіщева, Н. О. (2023) «Зворотний зв’язок» в організації дистанційного навчання англійської мови на платформі Moodle. Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference. с. 209-211. ISSN 2664-4816

[img] Text
Харсенко_Гостіщева_тези_ Conference Proceedings September 21-22, 2023-209-211.pdf

Скачати (492kB)

Резюме

Сучасні умови, в яких реалізується освітня практика, створили виклики для учасників освітнього процесу, але водночас це стало поштовхом до пошуку нових форм і методів навчання. Дистанційне навчання набуло популярності, адже воно стало альтернативою, яка допомогла реалізувати освітній процес як в умовах пандемії , так і в умовах воєнного стану. Як показала практика, дистанційне навчання може здійснюватися у двох режимах: синхронному і асинхронному. Синхронний режим передбачає взаємодію між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції. Інакше кажучи, це проведення уроку в режимі реального часу в обраному цифровому середовищі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 29 Груд 2023 10:58
Останні зміни: 29 Груд 2023 10:58
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13303

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу