Харченко, Т. І. та Гостіщева, Н. О. (2023) «Зворотний зв’язок» в організації дистанційного навчання англійської мови на платформі Moodle. Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference. с. 209-211. ISSN 2664-4816
Text
Харсенко_Гостіщева_тези_ Conference Proceedings September 21-22, 2023-209-211.pdf Скачати (492kB) |
Резюме
Сучасні умови, в яких реалізується освітня практика, створили виклики для учасників освітнього процесу, але водночас це стало поштовхом до пошуку нових форм і методів навчання. Дистанційне навчання набуло популярності, адже воно стало альтернативою, яка допомогла реалізувати освітній процес як в умовах пандемії , так і в умовах воєнного стану. Як показала практика, дистанційне навчання може здійснюватися у двох режимах: синхронному і асинхронному. Синхронний режим передбачає взаємодію між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції. Інакше кажучи, це проведення уроку в режимі реального часу в обраному цифровому середовищі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 10:58 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 10:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13303 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |