МДПУ репозиторій

Проективні методи діагностики міжособистісної та емоційної сфер дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Житнік, Т. С. (2021) Проективні методи діагностики міжособистісної та емоційної сфер дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. [Навчальний матеріал]

[img] Text
ЖИТНІК посібник (pdf.io).pdf

Скачати (6MB)

Резюме

Формування кожної особистості починається з дитинства. Саме тому, усвідомлюючи основні права кожної дитини на вільний розвиток особистості, право на освіту та рівність, закріплені Конституцією України, ми маємо розуміти, що виникає необхідність у нових методах впливу на сучасну дитину, щоб задовольнити індивідуальні потреби кожної особистості, враховуючи все різноманіття її проявів. Чинне законодавство України про дошкільну та початкову освіту визначає правові, організаційні та фінансові засади її функціонування й розвитку, що мають забезпечувати єдність розвитку, виховання і навчання дитини, виконувати інші соціально вагомі функції в сучасних умовах розвитку суспільства, ґрунтуватися на поєднанні сімейного та громадського виховання, досягненнях вітчизняної науки, надбаннях світового педагогічного досвіду, сприяти формуванню цінностей демократичного правового суспільства в Україні.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 06 Лист 2023 19:51
Останні зміни: 06 Лист 2023 19:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13236

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу