Нижник, Т. О. (2023) Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка, 1 (56). с. 111-115. ISSN ISSN 2663-6093
Text (Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку)
part_1/23.pdf - Опублікована Версія Скачати (191kB) |
Резюме
Стаття присвячена проблемі сенсорного розвитку у дітей дошкільного віку, зокрема, розвитку та корекції сенсорної інтеграції як процесу, що здійснює сприйняття та обробку навколишньої інформації в корі головного мозку. Розкривається сутність понять «сенсорне виховання», «сенсорна інтеграція», «сенсомоторний розвиток», «мултисенсорна інтеграція». Основна увага надається дослідженню нейрофізіологічного підґрунтя розвитку сенсорної інтеграції, а також наслідкам щодо її порушення. Зокрема, відмічаються особливості розвитку в психічній, моторній, мовленнєвій, інтелектуальній сферах, що суттєво впливає на засвоєння навчально-академічних та життєвих навичок дитини. Аналізуються теоретико-практичні аспекти різних науково-педагогічних підходів щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції в умовах дошкільної освіти. Висвітлюються основні фундаментальні положення сенсомоторного, сенсорно-інтеграційного та мультисенсорного підходів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 21:16 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 21:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13178 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |