МДПУ репозиторій

Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку

Нижник, Т. О. (2023) Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка, 1 (56). с. 111-115. ISSN ISSN 2663-6093

[img] Text (Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку)
part_1/23.pdf - Опублікована Версія

Скачати (191kB)

Резюме

Стаття присвячена проблемі сенсорного розвитку у дітей дошкільного віку, зокрема, розвитку та корекції сенсорної інтеграції як процесу, що здійснює сприйняття та обробку навколишньої інформації в корі головного мозку. Розкривається сутність понять «сенсорне виховання», «сенсорна інтеграція», «сенсомоторний розвиток», «мултисенсорна інтеграція». Основна увага надається дослідженню нейрофізіологічного підґрунтя розвитку сенсорної інтеграції, а також наслідкам щодо її порушення. Зокрема, відмічаються особливості розвитку в психічній, моторній, мовленнєвій, інтелектуальній сферах, що суттєво впливає на засвоєння навчально-академічних та життєвих навичок дитини. Аналізуються теоретико-практичні аспекти різних науково-педагогічних підходів щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції в умовах дошкільної освіти. Висвітлюються основні фундаментальні положення сенсомоторного, сенсорно-інтеграційного та мультисенсорного підходів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Жов 2023 21:16
Останні зміни: 09 Жов 2023 21:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13178

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу