МДПУ репозиторій

Тьюторський «рух» в освітньому просторі: європейській досвід і українські практики

Подпльота, С. В. (2021) Тьюторський «рух» в освітньому просторі: європейській досвід і українські практики. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 18–20 травня 2021 року. с. 397-400.

[img] Text
18_Тези тьют рух в осв прост.pdf - Опублікована Версія

Скачати (490kB)

Резюме

Курс України у напрямку європейської інтеграції обумовив зростання зацікавленості цінностями західної культури з метою побудови демократичної, гуманістичної та соціально відповідальної держави. Для сучасного студента актуальним стає пошук свого шляху в житті, набуття авторського стилю діяльності, права на індивідуальну траєкторію розвитку. Інноваційним у роботі зі студентами є педагогічний супровід, а точніше тьюторський супровід. Професія «тьютор», хоч історія її виникнення сягає Середньовіччя, як ніколи витребувана саме сьогодні. Це пов’язано з ідеєю неперервної освіти особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх центрів та з потребою самореалізації і професійного становлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 09 Жов 2023 19:23
Останні зміни: 09 Жов 2023 19:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13090

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу