Подпльота, С. В. (2021) Тьюторський «рух» в освітньому просторі: європейській досвід і українські практики. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 18–20 травня 2021 року. с. 397-400.
Text
18_Тези тьют рух в осв прост.pdf - Опублікована Версія Скачати (490kB) |
Резюме
Курс України у напрямку європейської інтеграції обумовив зростання зацікавленості цінностями західної культури з метою побудови демократичної, гуманістичної та соціально відповідальної держави. Для сучасного студента актуальним стає пошук свого шляху в житті, набуття авторського стилю діяльності, права на індивідуальну траєкторію розвитку. Інноваційним у роботі зі студентами є педагогічний супровід, а точніше тьюторський супровід. Професія «тьютор», хоч історія її виникнення сягає Середньовіччя, як ніколи витребувана саме сьогодні. Це пов’язано з ідеєю неперервної освіти особистості, з пошуком нових навчальних технологій, нових освітніх центрів та з потребою самореалізації і професійного становлення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 19:23 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 19:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13090 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |