МДПУ репозиторій

Online course methodology or how to achieve 60% completion rate?

Terno, Serhii та Sytnyk, Olexander та Turchenko, Halyna та Sytnyk, Kristina (2023) Online course methodology or how to achieve 60% completion rate? Педагогічні науки: теорія та практика (2). с. 73-85.

[img] Text
Тerno S., Тurchenko Н., Sytnyk O., Sytnyk К. Online course-TITLE.pdf - Опублікована Версія

Скачати (115kB)

Резюме

The article characterizes the phenomenon of the online course "Critical Thinking for Educators". Reseach shows that it is important: to develop a course taking into account the needs of the target audience and internal motivation of students; use the designation of the target audience in the title and advertising; analyze the widest possible statistical information to adjust the course methodology; take into account messages, etc. In general, a key success factor for an online course is the relevance of the course content to the needs of the target audience and internal motivation of students. Сompletion rate is an objective indicator of subjective phenomena, that is, the interest of the target audience. Keywords online course, methodology of online education, completion rate, success factor of online course.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра історії та археології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра історії
Дата внесення: 27 Вер 2023 13:12
Останні зміни: 27 Вер 2023 13:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13064

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу