МДПУ репозиторій

Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання

Білецька, Марина та Підварко, Тетяна (2023) Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1. с. 221-225. ISSN 2308-4863

[img] Text
34 (1).pdf

Скачати (367kB)

Резюме

У статті розглянуто роль професійного саморозвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва в підвищенні якості навчання та розвитку педагогічної майстерності. З’ясовано, що головною метою для здобувачів вищої освіти є спрямованість на підготовку до майбутньої професійної діяльності та розвиток позиції щодо професійної самореалізації. Знання, вміння та навички, які набуває студент, є необхідними засобами для успішної професійної діяльності в майбутньому. Дослідження підтверджують, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців залежить від рівня сформованості їх особистісних якостей, зокрема мотивації досягнення успіху та самооцінки. Під час дистанційного навчання професійний саморозвиток студентів може бути здійснений за допомогою онлайн-ресурсів та інтерактивних платформ, що надає більше можливостей для самостійної роботи та саморозвитку. Однак, такий підхід може знизити мотивацію студентів та обмежити їх можливості взаємодії з викладачами. Тому, необхідно забезпечити студентам належні умови для розвитку їх професійних якостей та компетентностей під час дистанційного навчання. Зазначено, що особливе значення для майбутнього вчителя музичного мистецтва має інструментально-виконавська підготовка, яка є основою фахової підготовки студента. В процесі оволодіння необхідними музично-виконавськими вміннями, навичками та досвідом творчої діяльності, а також формування відповідних особистісних якостей, майбутній вчитель музичного мистецтва закладає основу подальшого професійного зростання та розробляє своє бачення професійного розвитку. Розглянуто використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності професійного саморозвитку майбутніх вчителів музичного мистецтва. Онлайн-формат навчання надає студентам-музикантам можливість брати участь у різноманітних заходах, таких як вебінари, конференції, мистецькі конкурси та фестивалі, що сприяє їх професійному саморозвитку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 15 Вер 2023 12:58
Останні зміни: 15 Вер 2023 12:58
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13040

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу