МДПУ репозиторій

Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем

Сегеда, Наталя (2015) Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 69-73. ISSN 2219-5203

[img] Text
12.pdf

Скачати (535kB)

Резюме

У статті розкрито акмеологічну сутність професіогенезу викладача. Для цього розроблено й реалізовано метод педевтологічних аналогем. За його допомогою диференційовано категоріальну сутність кожного з феноменів, що наповнюють професіогенез людини; конкретизовано творчо-еволюційну сутність стадіальності професіогенезу викладача; систематизовано категоріально-понятійний апарат терміна «професійний розвиток» у тезаурусі педевтології. Запропоновано поняття «трансфесіоналізація» на позначення акмеологічного за сутністю стану, у який переходить професіоналізація викладача і який виявляється в здатності цілеспрямовано, адресно виносити смисли професії за її межі, продукувати трансформерні перетворення професії і Я-професійного.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 02 Лют 2016 12:05
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу