Байтеряков, Олег та Собецька, Тетяна (2022) Загальні підходи до формування картографічної культури у фізико-географічних курсах шкільної географії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (28)). с. 100-106. ISSN 2219-5203
Text
Байтеряков О.З.pdf Скачати (910kB) |
Резюме
У статті уточнено поняття «картографічна культура» та її значення. Розглянуто чотири основні етапи формування картографічної культури в шкільному курсі географії, що передбачають загальне ознайомлення з картою і основи роботи з нею; формування навичок аналізу та зіставлення тематичних карт; поглиблення аналітичних картографічних навичок; розвиток умінь прогнозувати за картами можливі варіанти перебігу географічних процесів. Акцентовано на методичних підходах до застосування картографічних матеріалів у 6-8-хкласах, де вивчаються фізико-географічні курси. Визначено методи опрацювання карт для отримання нової інформації, встановлення взаємозв’язків між компонентами природи, визначення особливостей природних явищ ітериторій
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 11 Лип 2023 14:40 |
Останні зміни: | 11 Лип 2023 14:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12940 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |