Русин, Л. П. та Цуруль, О. А. та Сабадош, М. В. та Славітинська, А. А. та Прокоф'єва, О. А. та Клюка, А. М. (2021) Методика фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (82). с. 133-139. ISSN 2311-5491
Text
30.pdf - Опублікована Версія Скачати (323kB) |
Резюме
Статтю присвячено актуальним питанням удосконалення системи фізичної терапії здобувачів вищої освіти жіночої статі після лікування коронавірусної хвороби. Розуміючи особливості морфології і патогенезу постковідних змін у жіночому організмі, можливим є вибір необхідного та своєчасного медикаментозного доповнення, а також вибір оптимальної методики їх фізичної терапії. Головною метою роботи є розроблення методики фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після пере�несення коронавірусної інфекції (COVID‑19). Під час теоретичного дослідження використано такі методи: аксіома�тичні, ідеалізації, історичні та логічні, сходження від конкретного, формалізації, досвід організації системи фізичної терапії представників різних груп населення тощо. Відповідно до результатів аналізу науково-методичної і спеціальної літератури (моніторингу Інтернет-дже�рел) установлено, що питанням розроблення ефективної та функціональної методики фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після лікування коронавірусної хвороби (COVID‑19) присвячено недостатню кількість науково�методичних робіт, що потребує подальших наукових досліджень та підкреслює актуальність і практичну значущість обраного напряму наукового дослідження. Унаслідок теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи розроблено методику фізичної терапії сту�денток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції (супутніх бронхолегеневих захворювань). Роз�роблена нами методика фізичної терапії здобувачів вищої освіти жіночої статі передбачає три основних етапи: початковий, основний, констатувальний. Членами науково-дослідної групи очікується, що впровадження розробленої нами методики в систему фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції сприятиме відновленню функцій і систем їх організму, а також розвитку й удосконаленню фізичних якостей (сили, спритності, швидкості, витривалості), що є інтегральними показниками їх фізичного розвитку. Перспективи подальших досліджень в обраному напрямі дослідження передбачають розроблення програми фізич�ної терапії здобувачів вищої освіти після лікування коронавірусної хвороби (супутніх бронхолегеневих захворювань) закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання, що готують кадри для Національної поліції України. Ключові слова: методика, педагогічне моделювання, професійні компетентності, студентки, успішність, фізичне виховання, фізична терапія, фізичні якості
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра психології |
Дата внесення: | 26 Черв 2023 15:58 |
Останні зміни: | 26 Черв 2023 15:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12916 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |