МДПУ репозиторій

Методика фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції

Русин, Л. П. та Цуруль, О. А. та Сабадош, М. В. та Славітинська, А. А. та Прокоф'єва, О. А. та Клюка, А. М. (2021) Методика фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (82). с. 133-139. ISSN 2311-5491

[img] Text
30.pdf - Опублікована Версія

Скачати (323kB)

Резюме

Статтю присвячено актуальним питанням удосконалення системи фізичної терапії здобувачів вищої освіти жіночої статі після лікування коронавірусної хвороби. Розуміючи особливості морфології і патогенезу постковідних змін у жіночому організмі, можливим є вибір необхідного та своєчасного медикаментозного доповнення, а також вибір оптимальної методики їх фізичної терапії. Головною метою роботи є розроблення методики фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після пере�несення коронавірусної інфекції (COVID‑19). Під час теоретичного дослідження використано такі методи: аксіома�тичні, ідеалізації, історичні та логічні, сходження від конкретного, формалізації, досвід організації системи фізичної терапії представників різних груп населення тощо. Відповідно до результатів аналізу науково-методичної і спеціальної літератури (моніторингу Інтернет-дже�рел) установлено, що питанням розроблення ефективної та функціональної методики фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після лікування коронавірусної хвороби (COVID‑19) присвячено недостатню кількість науково�методичних робіт, що потребує подальших наукових досліджень та підкреслює актуальність і практичну значущість обраного напряму наукового дослідження. Унаслідок теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи розроблено методику фізичної терапії сту�денток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції (супутніх бронхолегеневих захворювань). Роз�роблена нами методика фізичної терапії здобувачів вищої освіти жіночої статі передбачає три основних етапи: початковий, основний, констатувальний. Членами науково-дослідної групи очікується, що впровадження розробленої нами методики в систему фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції сприятиме відновленню функцій і систем їх організму, а також розвитку й удосконаленню фізичних якостей (сили, спритності, швидкості, витривалості), що є інтегральними показниками їх фізичного розвитку. Перспективи подальших досліджень в обраному напрямі дослідження передбачають розроблення програми фізич�ної терапії здобувачів вищої освіти після лікування коронавірусної хвороби (супутніх бронхолегеневих захворювань) закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання, що готують кадри для Національної поліції України. Ключові слова: методика, педагогічне моделювання, професійні компетентності, студентки, успішність, фізичне виховання, фізична терапія, фізичні якості

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 26 Черв 2023 15:58
Останні зміни: 26 Черв 2023 15:58
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12916

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу