МДПУ репозиторій

Семантичне засвоєння дитячого фортепіанного репертуару в контексті творчого розвитку піаніста-інструменталіста

Черняк, Євгенія та Міщенко, Світлана (2022) Семантичне засвоєння дитячого фортепіанного репертуару в контексті творчого розвитку піаніста-інструменталіста. Молодь і ринок. с. 120-126. ISSN 2308-4634

[img] Text
260005-Текст статті-598058-1-10-20220626.pdf

Скачати (421kB)

Резюме

У статті розглянуто особливості семантичного засвоєння дитячого фортепіанного репертуару в контексті творчого розвитку піаніста-інструменталіста. Розкрито, що за своєю смисловою організацією репертуар піаніста-початківця має складну смислову структуру, де зустрічаються семантичні фігури різної етимології. Показано, що важливе значення серед семантичних фігур мають інтонації мовної етимології. Визначено, що вони відповідають образним уявленням світу дитини та допомагають піаністові-початківцю сформувати навички створювання яскравої інтерпретації музичного репертуару, виконувати його достовірно та на належному виконавському рівні

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 08 Груд 2022 19:10
Останні зміни: 08 Груд 2022 19:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12747

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу