МДПУ репозиторій

Методика використання природотерапії як технології еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостями інтелектуального розвитку

Мелаш, Валентина та Дубяга, Світлана та Варениченко, Анастасія (2022) Методика використання природотерапії як технології еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостями інтелектуального розвитку. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського (1(132)). с. 61-67.

[img] Text
Стаття 2022_1_8.pdf

Скачати (335kB)

Резюме

Для оптимізації процесу еколого-валеологічного виховання та корекції здоров’я учнів із особливостя�ми інтелектуального розвитку необхідно використовувати технологію природотерапії. Нами визначені оптимальні методи психолого-педагогічної корекції суб’єктного ставлення до природи: методи виховання суб’єктного ставлення до природних об’єктів (метод екологічної ідентифікації, метод екологічної емпатії, метод екологічної рефлексії); методи, спрямовані на формування системи екологічних уявлень: (метод еколо�гічної лабіалізації, метод екологічних асоціацій, метод художньої репрезентації природних об’єктів); методи навчання практично втілювати конкретні стратегії, технології еколого-валеологічної діяльності. (метод еко�логічної експектації, метод екологічної турботи). Ключові слова: еколого-валеологічне виховання, корекція здоров’я учнів, діти з особливостями інтелектуального розвитку, природотерапія, методи, молодші школярі, інтегрований курс «Я досліджую світ».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 24 Лист 2022 17:33
Останні зміни: 24 Лист 2022 17:33
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12715

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу