МДПУ репозиторій

Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба

Крашеніннік, І. В. та Конюхов, С. Л. (2021) Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 листопада 2021 р.. с. 151-154.

[img] Text
тези.pdf - Опублікована Версія

Скачати (2MB)

Резюме

Навчання з опорою на досвід нині є затребуваним у професійній підготовці студентів у ЗВО, оскільки дозволяє сформувати в них практичні здатності, важливі для професійної діяльності. Урахування стилів навчання, визначених Д. Колбом у межах теорії експериментального навчання, є одним з можливих підходів до побудови адаптивного освітнього процесу з метою індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Доцільним є використання таких способів: добір відповідних методів навчання; адаптація змісту навчальних завдань; надання студентам можливості обирати той підхід до виконання завдання, що відповідає їх уподобанням.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 07 Вер 2022 13:14
Останні зміни: 07 Вер 2022 13:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12645

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу