МДПУ репозиторій

Соціальні мережі у контексті просування бренді в умовах карантину

Жеребна, Т. та Зарецька, Р. та Афанасьєва, Л. В. та Глебова, Н. І. (2021) Соціальні мережі у контексті просування бренді в умовах карантину. Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. (91). с. 6-14.

[img] Text
3.pdf

Скачати (283kB)

Резюме

У статті систематизовано принципи ефективного використання соціальних мереж для побудови бренду й успішної брендингової діяльності, визначено найбільш дієві інформаційні канали просування брендів у соціальних мережах в умовах карантину. Встановлені основні ознаки ефективної побудови бренду, визначено ключові аспекти вдалої брендингової діяльності. Основними проблемами розвитку вітчизняного брендингу залишається недостатня конкурентоспроможність вітчизняних брендів порівняно із закордонними та нестача висококваліфікованих спеціалістів. До перспективних шляхів розвитку ефективного брендингу в Україні та переходу його на новий, систематизований, удосконалений, більш професійний рівень ведення належать стратегії, механізми та інструменти бренд-орієнтованої реклами, бренд-маркетингу мережевими засобами. За результатами аналізу тенденцій розвитку брендів індустрії моди в Україні встановлено, що в умовах карантину перспективним напрямом подальшого їх розвитку є внутрішня культура брендингу з якомога ширшим використанням потенціалу соціальних мереж.Цінність дослідження полягає у науковій систематизації ключових ознак ефективної побудови бренду та визначенні ключових аспектів ефективної розбудови й успішної брендингової діяльності за принципами підбору і критеріями популярності, найбільш дієвих інформаційних каналів просування брендів в умовах карантину. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вивчення проблеми розвитку брендів індустрії моди в Україні, з акцентуванням на розбудові внутрішнього брендингу та якомога ширшому використанні потенціалу соціальних мереж в умовах карантину, викликаного пандемією Covid-19.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Користувач, що депонує: Кафедра соціології
Дата внесення: 20 Січ 2022 12:06
Останні зміни: 20 Січ 2022 12:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12616

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу