МДПУ репозиторій

Marketing of development banking innovations in the financial market of Ukraine

Trusova, Natalia та Chkan, Iryna та Radchenko, Natalia та Yakusheva, Inna та Rubtsova, Natalia (2021) Marketing of development banking innovations in the financial market of Ukraine. Estudios de Economía Aplicada, 39 (9). с. 1-21. ISSN 1133-3197

[img] Text
Scopus_30.09.2021 Рубцова Н.М..pdf

Скачати (1MB)
Офіційний URL: https://doi.org/10.25115/eea.v39i9.5660

Резюме

The purpose of the article is to implement a comprehensive approach to assessing the relationship between marketing of banking innovations and financial stability of banking institutions, which under the influence of digital technology determine the innovative capabilities of the banking system, activating the innovation potential of the financial market. The article presents a structural and functional model of the relationship between the priority areas of the “blue oceans” and the signs of evaluation of marketing of banking innovations. An integrated assessment of the relationship between the innovation components of the marketing complex of banking innovations and the financial stability of banking institutions of Ukraine is determined.

Тип елементу : Стаття
Теми: J Політологія > JF Політичні інститути і державне управління
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 04 Січ 2022 13:19
Останні зміни: 04 Січ 2022 13:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12566

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу