Халіман, І. О. та Коваленко, Д. В. та Федюшко, М. П. та Костюк, Л. А. та Томіль, О. О. (2021) Методи системного аналізу, моделювання та проектів як методологічна основа якісного навчання. ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА РАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. с. 451-453.
Text
Халіман, Федюшко, Коваленко Методи системного аналізу.pdf Скачати (769kB) |
Резюме
Вивчення процесу формування екологічного режиму в біоценозі,оцінка характеристик стану водних ресурсів, грунтово-рослинного покриву, дослідження ефекту впливу факторів зовнішнього середовища на розвиток та формування продуктивності екосистем – є предметом одного з багатьох можливих проектів з основних завдань теоретичних та експериментальних досліджень у різних галузях екології. Подібний проект одночасно охоплює аспекти глобальної еколого-демографічної проблеми та питання управління якості продукції екосистем. Відомо, що в наш час використовують дві системи водопідготовки: з використанням технологій хлорування та з технологією озонування води. Вони проводяться з метою знешкодження мікроорганізмів та паразитарних забруднювачів. Кожна з двох технологій має свої недоліки та переваги. Студентам, в рамках роботи над проектом, може бути запропоновано проаналізувати різноманітні аспекти цих технологій та запропонувати засади оптимальної технології управління якістю питної води в умовах сучасного населенного пункту чи регіону. Робота за темою проекта передбачає вивчення широкого спектру питань та аналізу різносторонньої інформації, а саме: проведення бібліографічного пошуку та вивчення літературних джерел; впорядкування пошуку й складання списку літературних джерел з теми; вивчення стану розробки теми дослідження; ознайомлення з інформаційними та реферативними виданнями; вивчення матеріалів, що відносяться до теми проекту тощо. Таким чином, працюючи над проектом з використанням даних системного аналізу індивідуально чи в групах, студенти здійснюють пошук можливих шляхів виходу з локальної чи глобальної екологічної кризи сьогодення чи в майбутньому, поглиблюватимуть та систематизуватимуть свої знання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > Екологія |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра екології, загальної біології та раціонального природокористування |
Користувач, що депонує: | Кафедра біології людини та екології |
Дата внесення: | 10 Груд 2021 13:36 |
Останні зміни: | 10 Груд 2021 13:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12429 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |