Атрошенко, Т. Ю. and Комзюк, Т. М. (2021) Засвоєння соціальних ролей дитиною старшого дошкільного віку в процесі соціального пізнання. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: Збірник наукових робіт учасників міжнарод- ної науково-практичної конференції (19–20 листопада 2021 р., м. Одеса). pp. 83-85.
Text
pifp_org_Ноябрь_2021-83-85.pdf Download (244kB) |
Abstract
Освітня діяльність із дитиною дошкільного віку стає базисом для її оптимальної соціалізації, в ній намічені перспективи для ефективного процесу соціального пізнання зростаючої особистості. Адже в цей період вкрай важливо активізувати всі ресурси соціуму, що забезпечують сприятливі умови для розвитку соціальних якостей дитини. У процесі соціального пізнання відбувається активне освоєння дошкільником способів взаємодії з найближчим соціумом, формування у свідомості образу світу, що дає змогу краще розуміти себе та оточуючих, оцінювати навколишню дійсність.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 16 Dec 2021 07:51 |
Last Modified: | 16 Dec 2021 07:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12414 |
Actions (login required)
View Item |