MDPU Repository

Засвоєння соціальних ролей дитиною старшого дошкільного віку в процесі соціального пізнання

Атрошенко, Т. Ю. and Комзюк, Т. М. (2021) Засвоєння соціальних ролей дитиною старшого дошкільного віку в процесі соціального пізнання. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: Збірник наукових робіт учасників міжнарод- ної науково-практичної конференції (19–20 листопада 2021 р., м. Одеса). pp. 83-85.

[img] Text
pifp_org_Ноябрь_2021-83-85.pdf

Download (244kB)

Abstract

Освітня діяльність із дитиною дошкільного віку стає базисом для її оптимальної соціалізації, в ній намічені перспективи для ефективного процесу соціального пізнання зростаючої особистості. Адже в цей період вкрай важливо активізувати всі ресурси соціуму, що забезпечують сприятливі умови для розвитку соціальних якостей дитини. У процесі соціального пізнання відбувається активне освоєння дошкільником способів взаємодії з найближчим соціумом, формування у свідомості образу світу, що дає змогу краще розуміти себе та оточуючих, оцінювати навколишню дійсність.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Date Deposited: 16 Dec 2021 07:51
Last Modified: 16 Dec 2021 07:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12414

Actions (login required)

View Item View Item