МДПУ репозиторій

Засвоєння соціальних ролей дитиною старшого дошкільного віку в процесі соціального пізнання

Атрошенко, Т. Ю. та Комзюк, Т. М. (2021) Засвоєння соціальних ролей дитиною старшого дошкільного віку в процесі соціального пізнання. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: Збірник наукових робіт учасників міжнарод- ної науково-практичної конференції (19–20 листопада 2021 р., м. Одеса). с. 83-85.

[img] Text
pifp_org_Ноябрь_2021-83-85.pdf

Скачати (244kB)

Резюме

Освітня діяльність із дитиною дошкільного віку стає базисом для її оптимальної соціалізації, в ній намічені перспективи для ефективного процесу соціального пізнання зростаючої особистості. Адже в цей період вкрай важливо активізувати всі ресурси соціуму, що забезпечують сприятливі умови для розвитку соціальних якостей дитини. У процесі соціального пізнання відбувається активне освоєння дошкільником способів взаємодії з найближчим соціумом, формування у свідомості образу світу, що дає змогу краще розуміти себе та оточуючих, оцінювати навколишню дійсність.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 16 Груд 2021 07:51
Останні зміни: 16 Груд 2021 07:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12414

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу