Гурбик, Ю. Ю. та Біляєв, С. С. (2021) Сутність маркетингової діяльності підприємства готельного господарства. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу (1). с. 55-60.
Text
Гурбик Ю.Ю. Бердянськ.pdf Скачати (175kB) |
Резюме
У статті розкрито сутність маркетингової діяльності готельного підприємства в сучасних посткоронавірусних умовах розвитку ринку туристичних послуг в Україні, на основі аналізу понять — «мар�кетинг» та «маркетингова діяльність підприємства». Визначено особливі риси маркетингової діяльності го�тельного підприємства. Досліджено складові, інструменти та основні етапи (розробка ринкової стратегії, розробка продуктової стратегії, управління маркетингової діяльністю) реалізації маркетингової діяльності готельного підприємства
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 29 Жов 2021 14:07 |
Останні зміни: | 29 Жов 2021 14:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12247 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |