МДПУ репозиторій

Сутність маркетингової діяльності підприємства готельного господарства

Гурбик, Ю. Ю. та Біляєв, С. С. (2021) Сутність маркетингової діяльності підприємства готельного господарства. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу (1). с. 55-60.

[img] Text
Гурбик Ю.Ю. Бердянськ.pdf

Скачати (175kB)

Резюме

У статті розкрито сутність маркетингової діяльності готельного підприємства в сучасних посткоронавірусних умовах розвитку ринку туристичних послуг в Україні, на основі аналізу понять — «мар�кетинг» та «маркетингова діяльність підприємства». Визначено особливі риси маркетингової діяльності го�тельного підприємства. Досліджено складові, інструменти та основні етапи (розробка ринкової стратегії, розробка продуктової стратегії, управління маркетингової діяльністю) реалізації маркетингової діяльності готельного підприємства

Тип елементу : Стаття
Теми: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 29 Жов 2021 14:07
Останні зміни: 29 Жов 2021 14:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12247

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу