МДПУ репозиторій

Місце креативності у професійному зростанні педагога-музиканта

Міщенко, С. П. (2021) Місце креативності у професійному зростанні педагога-музиканта. Вісник Запорізького національного університету, 1 (37). с. 211-214. ISSN 2522-4360 (Print)

[img] Text
124-111-PB (Міщенко).pdf

Скачати (385kB)

Резюме

У статті актуалізоване розуміння, що сьогодні одними з важливих напрямів реформування вищої освіти в Україні є гуманізація освітньої діяльності та спрямування навчально-виховного процесу ЗВО на формування творчої особистості майбутнього фахівця, створення умов для розкриття здібностей, талантів та обдарувань студентів. У ході вирішення проблеми пошуку місця креативності у професійній підготовці педагога-музиканта автор звертається до історичних основ виникнення цього поняття, досліджує перехід його з психології до педагогіки, аналізує існуючі концепції на наукові погляди на трактування поняття креативності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: концертмей Ганна Врубель
Дата внесення: 25 Жов 2021 07:50
Останні зміни: 25 Жов 2021 07:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12221

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу