Міщенко, С. П. (2021) Місце креативності у професійному зростанні педагога-музиканта. Вісник Запорізького національного університету, 1 (37). с. 211-214. ISSN 2522-4360 (Print)
Text
124-111-PB (Міщенко).pdf Скачати (385kB) |
Резюме
У статті актуалізоване розуміння, що сьогодні одними з важливих напрямів реформування вищої освіти в Україні є гуманізація освітньої діяльності та спрямування навчально-виховного процесу ЗВО на формування творчої особистості майбутнього фахівця, створення умов для розкриття здібностей, талантів та обдарувань студентів. У ході вирішення проблеми пошуку місця креативності у професійній підготовці педагога-музиканта автор звертається до історичних основ виникнення цього поняття, досліджує перехід його з психології до педагогіки, аналізує існуючі концепції на наукові погляди на трактування поняття креативності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 25 Жов 2021 07:50 |
Останні зміни: | 25 Жов 2021 07:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12221 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |