МДПУ репозиторій

Формування хореографічної культури творчої особистості засобами класичного танцю

Ускова, Альона та Червонська, Лілія (2021) Формування хореографічної культури творчої особистості засобами класичного танцю. НАУКОВИЙ ВІСНИК МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ СЕРІЯ: ПЕДАГОГІКА, 26 (1). с. 98-103. ISSN 2219-5203

[img] Text
Педагогика_26 (1).pdf

Скачати (339kB)

Резюме

У статті досліджено змістову наповненість формування хореографічної культури творчої особистості майбутніх хореографів засобами класичного танцю. На підставі вивчення науковометодичної літератури уточнено зміст поняття «хореографічна культура творчої особистості», під яким розуміється процес загальної хореографічної підготовки: розвиток творчих здібностей і виконавської діяльності особистості жанрами хореографічного мистецтва. Проаналізовано теоретичні праці вітчизняних і зарубіжних науковців і з’ясовано, що навчання класичного танцю майбутніх фахівців є одним із найважливіших та необхідних жанрів у формуванні творчої особистості хореографа. Спираючись на систему загальних функцій мистецтва, визначено функції досліджуваного феномену в їх сукупності (креативна, сугестивна, гедоністична та виконавська). З’ясовано, що для успішного опанування студентами дисципліни «Теорія та методика викладання класичного танцю» слід застосовувати такі науково-методологічні підходи: 1) аксіологічний, який передбачає створення морально-естетичних цінностей і мистецьких традицій хореографічної освіти; 2) культурологічний, що передбачає висвітлення українського хореографічного мистецтва, яке вплинуло на виконавську діяльність видатних хореографів і зміст художньо-педагогічної діяльності митців; 3) когнітивний, який впливає на формування хореографічних навичок і вмінь, а також на адекватну самооцінку і поведінку творчої особистості; 4) інноваційний, що передбачає нетрадиційне використання форм, методів і прийомів у навчальному процесі; 5) діяльнісний, який створює спрямованість професійної підготовки майбутнього хореографа на успішну практичну діяльність, а також самоосвіту і творчу самореалізацію. Узагальнюючи викладене вище, можемо твердити, що формування хореографічної культури творчої особистості засобами класичного танцю є своєрідним процесом, який формує у майбутніх хореографів професійні знання, вміння і навички за допомогою особливих пластичних вправ.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: хореографічне мистецтво; хореографічна культура; творча особистість; класичний танець; науково-методологічний підхід.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Дата внесення: 20 Жов 2021 13:21
Останні зміни: 20 Жов 2021 13:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12208

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу