МДПУ репозиторій

Формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі позааудиторної роботи

Сопіна, Я. В. та Білецька, М. В. та Підварко, Т. О. (2021) Формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі позааудиторної роботи. Інноваційна педагогіка (37). с. 267-271. ISSN ISSN 2663-6085

[img] Text
Сопіна, Білецька, Підварко.pdf

Скачати (158kB)

Резюме

У статті визначено естетичну культуру невід`ємним складником загальної професійної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва, процес формування якої є комплексом взаємопов`язаних між собою компонентів, форм і методів навчання та виховання, які забезпечують цілеспрямований, послідовний, неперервний естетичний вплив на суб`єктів педагогічного процесу з метою розвитку в них естетичних знань, емоційно-чуттєвої сфери, естетичних позицій, естетичних здібностей, активності в естетичній діяльності, готовності до естетико-виховної роботи в школі. Позааудиторна робота розглядалася як органічна частина цілісного процесу формування естетичної культури студентів. Залучення студентів до різних видів позанавчальної діяльності, використання культурологічних форм позааудиторної роботи з ними сприяють підвищенню творчої активності й ініціативності майбутніх учителів музичного мистецтва, формуванню прагнення до естетичного самовираження і самореалізації у художньо-творчій діяльності, потреби у духовному самовдосконаленні, розвитку естетико-виховних умінь та навичок. Розкрито зміст моделі естетико-виховної діяльності куратора, спеціально призначеного модернізувати організаційні форми культурологічної діяльності з урахуванням освітньої суспільної ситуації та запитів студентів. Основними естетико-виховними функціями куратора є: діагностична (вивчення рівня естетичної вихованості студентів, виховних можливостей освітнього процесу та позанавчального середовища); прогностична (вивчення близьких і далеких перспективних ліній естетичного виховання, передбачення результатів і наслідків); організаційно-регулятивна (організований естетичний вплив на кожного студента, стимулювання його творчої, художньо-естетичної діяльності, створення умов для естетичного самовиховання і самовиявлення); комунікаційна (побудова гуманного неформального спілкування і взаємовідносин на основі естетичних переживань, налагодження в академічних групах сприятливого естетичного клімату взаємин тощо).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 11 Жов 2021 12:59
Останні зміни: 11 Жов 2021 12:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12183

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу