МДПУ репозиторій

Роль музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва

Білецька, Марина та Підварко, Тетяна та Сопіна, Ярослава (2021) Роль музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (40). с. 209-213. ISSN 2308-4863

[img] Text
Білецька, Підварко, Сопіна.pdf

Скачати (340kB)

Резюме

У статті проаналізовано особливості музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Зазначено, що використання мультимедійних технологій під час заняття допомагає створити гармонійне поєднання комп’ютерної грамоти з музикою, образотворчим мистецтвом, літературою, як результат – створюється сучасний інтегрований урок. Відзначено, що інформаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва – це інтегративна особистісна якість, в основі якої – сформованість умінь користування різними електронними в тому числі художньо-образними інформаційними ресурсами, а також їх реалізація у практичній музично-освітній діяльності. Використовуючи під час занять інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музичного мистецтва зможе активізувати пізнавальну, творчу діяльність учнів, досягти цілей навчання і виховання за допомогою сучасних електронних навчальних матеріалів, розвинути навички самоосвіти і самоконтролю, підвищити активність та ініціативність учнів на заняттях та у вільний час. У статті наведено основні напрямки професійної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах реалізації можливостей інформаційно-комп’ютерних технологій: автоматизація інформаційно-методичного забезпечення музично-педагогічної діяльності за допомогою використання різних можливостей інформаційних технологій, індивідуалізація навчання, що дозволяє учневі опановувати отриманий матеріал з урахуванням індивідуальних особливостей, кодування і обробка звукової інформації, отриманої шляхом її введення за допомогою спеціалізованого апаратного та програмного забезпечення, комп’ютерне відтворення педагогічного репертуару вокального та інструментального жанрів, акомпанування з використанням спеціалізованого апаратного забезпечення, що пов’язане з комп’ютером, комп’ютерне аранжування творів педагогічного репертуару з урахуванням виконавських можливостей учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 11 Жов 2021 13:01
Останні зміни: 11 Жов 2021 13:01
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12182

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу