Глебова, Н. І. (2020) Соціальні комунікації у фокусі соціології. Держава та регіони, 4 (44). с. 120-125. ISSN 2219-8741
Text (Метою дослідження є соціологічна інтерпретація міфологізованих форм впливів, що спи- раються на певні стереотипи соціального досвіду. Методологія дослідження. Методом порівняльного аналізу встановлено типологічні особливості серіальної продукції як феноме)
754-2236-1-SM глебова.pdf Скачати (190kB) |
Резюме
Результати. Розглянуто феномен міфологізованості серіальної продукції, з’ясовано роль та значення міфу у створенні сучасного популярного серіального продукту і його рефлексій у свідомості сучасного глядача. Дані опитування щодо кінематографічних уподобань українців та авторського дослідження уподобань серед старших школярів засвідчують тенденції спрямування глядацьких інтересів української молоді й старшокласників упродовж останніх років до жанру міфологізованого серіалу, його жанрове різноманіття та художній потенціал у розвитку сучасної масової культури засобами кінематографу. Констатовано такі характер- ні якісні зрушення, як актуалізація соціальної тематики та урізноманітнення проявів фено- мену міфу в серіальній продукції, активне використання при створенні продукції.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Ірина Семенюк |
Дата внесення: | 22 Черв 2021 17:20 |
Останні зміни: | 22 Черв 2021 17:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12033 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |