МДПУ репозиторій

Роль педагога в організації здоров’язберігального освітнього середовища

Суханова, Ганна та Москальова, Ганна (2021) Роль педагога в організації здоров’язберігального освітнього середовища. Вища освіта у гармонізації ціннісного простору особистості: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 30 квітня 2021 р.. с. 133-135.

[img] Text
Суханова ГП_Москальова ГО.pdf

Скачати (607kB)

Резюме

Актуальність освітлюваної теми визначається нагальною потребою сьогодення звернутися до проблем здоров’язбереження взагалі, і створення здоров’язберігального середовища освітнього закладу зокрема. Трансформаційні перетворення в соціумі виявляють об’ємну проблему здоров’я підростаючого покоління. Сучасні вимоги суспільства і професійної практики до здоров’я молоді не відповідають реальній ситуації, системі педагогічного супроводу процесів формування, зміцнення і збереження здоров’я учнівcької молоді. Тому логічно, що озвучується необхідність теоретичного осмислення і практичної розробки та здійснення організаційно-педагогічних умов створення здоров’язберігального освітнього середовища

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 09 Черв 2021 10:41
Останні зміни: 09 Черв 2021 10:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11915

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу