Суханова, Ганна та Москальова, Ганна (2021) Роль педагога в організації здоров’язберігального освітнього середовища. Вища освіта у гармонізації ціннісного простору особистості: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 30 квітня 2021 р.. с. 133-135.
Text
Суханова ГП_Москальова ГО.pdf Скачати (607kB) |
Резюме
Актуальність освітлюваної теми визначається нагальною потребою сьогодення звернутися до проблем здоров’язбереження взагалі, і створення здоров’язберігального середовища освітнього закладу зокрема. Трансформаційні перетворення в соціумі виявляють об’ємну проблему здоров’я підростаючого покоління. Сучасні вимоги суспільства і професійної практики до здоров’я молоді не відповідають реальній ситуації, системі педагогічного супроводу процесів формування, зміцнення і збереження здоров’я учнівcької молоді. Тому логічно, що озвучується необхідність теоретичного осмислення і практичної розробки та здійснення організаційно-педагогічних умов створення здоров’язберігального освітнього середовища
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 09 Черв 2021 10:41 |
Останні зміни: | 09 Черв 2021 10:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11915 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |