Прохорова, Л. А. та Зав’ялова, Т. В. (2021) Геотуризм як форма організації сталого туризму. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). с. 167-171.
![]() |
Text
Прохорова ЛА_Завялова ТВ.pdf Скачати (937kB) |
Резюме
Правильне використання геологічних пам’яток ландшафту для організації стійкого туризму ‒ важливий вид економічної діяльності, який визначається в іноземній літературі як геотуризм
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 08 Черв 2021 10:41 |
Останні зміни: | 08 Черв 2021 10:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11893 |
Виконати (потребує авторізації)
![]() |
Перегляд елементу |