Коноваленко, Тетяна Василівна та Солоненко, Анатолій Миколайович (2021) Вплив проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» на модернізацію змісту освітньої діяльності університету. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 195-201.
Text
infor_gramot-196-202.pdf - Опублікована Версія Скачати (304kB) |
Резюме
Статтю присвячено питанням модернізації змісту вищої освіти та впливу на цей процес проєктної діяльності. Розглядається конкретний приклад участі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» та вплив на оновлення змісту освітніх програм усіх факультетів. Розкрито позитивний досвід розробки та впровадження нових модулів наявних дисциплін та нових освітніх компонентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 08 Черв 2021 10:50 |
Останні зміни: | 08 Черв 2021 10:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11885 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |