МДПУ репозиторій

Вплив проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» на модернізацію змісту освітньої діяльності університету

Коноваленко, Тетяна Василівна та Солоненко, Анатолій Миколайович (2021) Вплив проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» на модернізацію змісту освітньої діяльності університету. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 195-201.

[img] Text
infor_gramot-196-202.pdf - Опублікована Версія

Скачати (304kB)

Резюме

Статтю присвячено питанням модернізації змісту вищої освіти та впливу на цей процес проєктної діяльності. Розглядається конкретний приклад участі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» та вплив на оновлення змісту освітніх програм усіх факультетів. Розкрито позитивний досвід розробки та впровадження нових модулів наявних дисциплін та нових освітніх компонентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 08 Черв 2021 10:50
Останні зміни: 08 Черв 2021 10:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11885

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу