Жаравіна, А. С. та Атрошенко, Т. Ю. (2021) Розвиток творчого сприймання та фантазії у дітей дошкільного віку в процесі розважального малювання. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: зб. наук. праць (69). с. 67-69.
Text
Jaravina, Atroshenko.pdf - Опублікована Версія Скачати (344kB) |
Резюме
У статті розкривається сутність понять «творче сприймання» та «фантазія». Характеризується розважальне малювання з позиції творчого самовираження дитини. Відзначається, що для розвитку творчого сприймання та фантазії у дітей дошкільного віку в процесі розважального малювання необхідним є створення художньо-естетичного середовища.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти N Образотворче мистецтво > NC Малювання. Дизайн. Ілюстрація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Черв 2021 08:18 |
Останні зміни: | 04 Черв 2021 08:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11847 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |