Марченко, О. А. (2016) Регіональні особливості маркетингової діяльності у функціонуванні туристичної індустрії України. Актуальні проблеми економіки та фінансів: зб. тез наук. робіт VII Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2016 року). pp. 27-30.
Text
Тезисы_ЭКОНОМИКА (октябрь)_WEB-28-31.pdf Download (54kB) |
Abstract
Результати проведеного соціально-економічного моніторингу дають можливість зафіксувати стрімке зростання попиту на туристично-рекреаційні послуги, що пропонуються туристичними підприємствами Запорізького регіону протягом останніх років. Постійне підвищення якості обслуговування, розвиток інфраструктури міста та сільських населених пунктів дедалі більше приваблюють рекреантів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Depositing User: | Кафедра управління та адміністрування |
Date Deposited: | 21 Dec 2016 12:00 |
Last Modified: | 27 Jan 2020 09:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1183 |
Actions (login required)
View Item |