Марченко, О. А. (2016) Регіональні особливості маркетингової діяльності у функціонуванні туристичної індустрії України. Актуальні проблеми економіки та фінансів: зб. тез наук. робіт VII Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2016 року). с. 27-30.
Text
Тезисы_ЭКОНОМИКА (октябрь)_WEB-28-31.pdf Скачати (54kB) |
Резюме
Результати проведеного соціально-економічного моніторингу дають можливість зафіксувати стрімке зростання попиту на туристично-рекреаційні послуги, що пропонуються туристичними підприємствами Запорізького регіону протягом останніх років. Постійне підвищення якості обслуговування, розвиток інфраструктури міста та сільських населених пунктів дедалі більше приваблюють рекреантів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 21 Груд 2016 12:00 |
Останні зміни: | 27 Січ 2020 09:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1183 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |