МДПУ репозиторій

Регіональні особливості маркетингової діяльності у функціонуванні туристичної індустрії України

Марченко, О. А. (2016) Регіональні особливості маркетингової діяльності у функціонуванні туристичної індустрії України. Актуальні проблеми економіки та фінансів: зб. тез наук. робіт VII Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2016 року). с. 27-30.

[img] Text
Тезисы_ЭКОНОМИКА (октябрь)_WEB-28-31.pdf

Скачати (54kB)

Резюме

Результати проведеного соціально-економічного моніторингу дають можливість зафіксувати стрімке зростання попиту на туристично-рекреаційні послуги, що пропонуються туристичними підприємствами Запорізького регіону протягом останніх років. Постійне підвищення якості обслуговування, розвиток інфраструктури міста та сільських населених пунктів дедалі більше приваблюють рекреантів.

Тип елементу : Стаття
Теми: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 21 Груд 2016 12:00
Останні зміни: 27 Січ 2020 09:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1183

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу