МДПУ репозиторій

Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога

Аносов, І. П. (2016) Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4 (58). с. 423-429. ISSN 2312-5993

[img] Text
аносов3.pdf

Скачати (143kB)

Резюме

Плюралізм, поліпарадигмальність і гетерогенність, невизначеність як характерні риси постмодерністського середовища сучасного суспільства вимагають від науки й освіти забезпечення людини таким знанням, що має особистісну природу, є певним ресурсом саморозвитку людини, дійовим механізмом мінімізації суперечностей соціуму, динамічним процесом, сус-пільною та особистісною цінністю, конкурентною перевагою у праці тощо.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Користувач, що депонує: Анатомія
Дата внесення: 21 Груд 2016 11:21
Останні зміни: 13 Жов 2020 08:54
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1168

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу