Аносов, І. П. (2016) Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4 (58). с. 423-429. ISSN 2312-5993
Text
аносов3.pdf Скачати (143kB) |
Резюме
Плюралізм, поліпарадигмальність і гетерогенність, невизначеність як характерні риси постмодерністського середовища сучасного суспільства вимагають від науки й освіти забезпечення людини таким знанням, що має особистісну природу, є певним ресурсом саморозвитку людини, дійовим механізмом мінімізації суперечностей соціуму, динамічним процесом, сус-пільною та особистісною цінністю, конкурентною перевагою у праці тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Анатомія |
Дата внесення: | 21 Груд 2016 11:21 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 08:54 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1168 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |