МДПУ репозиторій

Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу

Щебликіна, І. О. та Щебликіна, З. В. (2021) Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки. (У процесі публікації)

[img] Text (ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ)
Стаття.pdf - Опублікована Версія

Скачати (226kB)
Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 14 Квіт 2021 12:05
Останні зміни: 14 Квіт 2021 12:05
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11668

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу