Щебликіна, І. О. та Щебликіна, З. В. (2021) Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки. (У процесі публікації)
Text (ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ)
Стаття.pdf - Опублікована Версія Скачати (226kB) |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 14 Квіт 2021 12:05 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2021 12:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11668 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |