Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2021) Критичне мислення як складова розвитку «soft skills» під час навчання англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). с. 211-215.
Text
МСК 11 Гост Харч КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ «SOFT SKILLS».pdf Скачати (662kB) |
Резюме
У статті зазначено, що завдання вищої освіти – підготовка спеціаліста, здатного ефективно здійснювати функції професійної діяльності в сучасних умовах. Володіння сукупністю професійних знань, умінь, навичок (hard skills) не є достатнім. Такі навички, як вміння спілкуватися, працювати в команді, переконувати, вирішувати проблеми, приймати рішення, керувати своїм часом, мотивувати себе та інших називають «soft skills» і вони набули останнім часом особливої уваги. Одним з факторів успішності в майбутній професійній діяльності може стати переорієнтація освіти на розвиток у студентів «soft skills». У статті зосереджено увагу на таких складових «soft skills», як креативність, співробітництво, спілкування та критичне мислення. Особливу увагу приділено проблемі розвитку критичного мислення як домінуючого компоненту«soft skills».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 06 Квіт 2021 08:24 |
Останні зміни: | 06 Квіт 2021 08:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11635 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |