МДПУ репозиторій

Аксіологічні засади реалізації тьюторського супроводу в інклюзивній освіті

Подпльота, С. В. та Меркулова, Н. В. (2021) Аксіологічні засади реалізації тьюторського супроводу в інклюзивній освіті. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (64). с. 5-7. ISSN 2450-8160

[img] Text
ilovepdf_merged.pdf

Скачати (755kB)

Резюме

Сучасні дослідження освіти, її ролі та значення на початку ХХІ ст. демонструють, що сьогодні актуалізуються питання про оновлення змісту освіти, пов’язані із пере- осмисленням її аксіологічних складових. Оскільки визначення і розвиток ціннісних орієнтирів, необхідність задоволення освіт- ніх потреб супроводжують людину впро- довж усього життя, відповідним чином має бути побудована й система освіти. Вклю- чення в нову картину світу ідеї відпові- дальності людини перед природою, можли- вості вибору, що протистоять детермініст- ському уявленню про шлях людського роз- витку, робить таку картину світу по-новому аксіологічно маркованою.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 25 Бер 2021 13:53
Останні зміни: 25 Бер 2021 13:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11618

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу