Молодиченко, В. В. та Молодиченко, Н. А. (2020) Технологія розвитку ситуації успіху учня початкової школи. The XIV International scientific-practical conference “Multidisciplinary research”. с. 329-331.
|
Text
vbvb.pdf Скачати (79kB) | Перегляд |
Резюме
Головна мета діяльності вчителя початкової школи є створення ситуацію успіху для розвитку особистост дитини, надати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили. В основі цього підходу знання і розуміння учня, віра, любов і повага до неї, бережливе та чуйне ставлення до фізичного, психічного і духовного розвитку, підтримка почуття власної гідності. Використання ситуації успіху сприяє підвищенню робочого тонусу, збільшенню продуктивності навчальної роботи, а також допомагає учневі усвідомити себе повноцінною особистістю і, відповідно, забезпечує успіх у навчанні. Основою педагогічної технології - створення ситуації успіху - є особистісно-зорієнтований підхід до процесу навчання і виховання. Поняття «ситуація успіху» стало для педагогів звичним. Ніхто не заперечує, що саме позитивні емоції можуть стати для дитини одним з найважливіших стимулів у навчанні. Але при цьому іноді забувають про те, що в педагогів не існує єдиного рецепта чи правила щодо того, як саме створювати ситуацію успіху, робити це слід на основі індивідуального підходу, зважено, з урахуванням багатьох чинників.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 28 Січ 2021 09:35 |
Останні зміни: | 24 Трав 2021 11:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11390 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |