МДПУ репозиторій

Тьюторський супровід формування готовності дітей таршого дошкільного віку до навчання у початковій школі як педагогічна проблема

Меркулова, Н. В. (2020) Тьюторський супровід формування готовності дітей таршого дошкільного віку до навчання у початковій школі як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (73). с. 69-72. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
73-1 (1).pdf

Скачати (249kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито проблему формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у початковій школі. Інноваційні стратегії розвитку світової спільноти зумовлюють створення такої системи освіти, завдяки якій буде уможливлено зростання творчого потенціалу особистості, її духовно-морального вдосконалення. Це ставить перед культурно-освітніми інституціями завдання щодо організації освітнього процесу у такий спосіб, щоб освітньо-виховними домінантами теорії та практики розвивального виховання поставали методології та методики саморозвитку особистості, з одного боку, і програми розгорнутого професійного тьюторського супроводу, з іншого.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 18 Січ 2021 12:01
Останні зміни: 18 Січ 2021 12:01
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11372

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу