Меркулова, Н. В. (2020) Тьюторський супровід формування готовності дітей таршого дошкільного віку до навчання у початковій школі як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (73). с. 69-72. ISSN 1992-5786
|
Text
73-1 (1).pdf Скачати (249kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито проблему формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у початковій школі. Інноваційні стратегії розвитку світової спільноти зумовлюють створення такої системи освіти, завдяки якій буде уможливлено зростання творчого потенціалу особистості, її духовно-морального вдосконалення. Це ставить перед культурно-освітніми інституціями завдання щодо організації освітнього процесу у такий спосіб, щоб освітньо-виховними домінантами теорії та практики розвивального виховання поставали методології та методики саморозвитку особистості, з одного боку, і програми розгорнутого професійного тьюторського супроводу, з іншого.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 18 Січ 2021 12:01 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 12:01 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11372 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |