Волкова, В. А. та Матрос, Н. В. (2020) Комплексний підхід до естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Розвиток освіти, науки та бізнесу: результати 2020: тези доп. міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 грудня 2020 р., 1. с. 259-261.
|
Text
Волкова, Матрос_тези.pdf Скачати (394kB) | Перегляд |
Резюме
в естетичному вихованні у дошкільних закладах часто зберігається інформаційний підхід. Основна увага надається технології оволодіння засобами того або іншого виду мистецтва і мало часу присвячують головному – збагненню психологічних механізмів виникнення художнього образу і вивченню мови різних видів мистецтва як семантичного простору, в якому світ реальний відображається у всьому складному чуттєвому і смисловому різноманітті. Ми враховували, що освоєння дітьми способів вираження своєї індивідуальності у виконавській діяльності повинне проходити в процесі накопичення і «проживання» ними різноманітних емоційних станів, постійне «тренування» яких і дає нову якість – розвиток їх як творчої культурної і духовної особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Січ 2021 10:28 |
Останні зміни: | 04 Січ 2021 10:28 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11303 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |