МДПУ репозиторій

Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей

Гуров, Сергій (2020) Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць (1 (3)). с. 49-58. ISSN 2706-6258

[img]
Перегляд
Text
Гуров _ технологія.pdf - Опублікована Версія

Скачати (556kB) | Перегляд

Резюме

В статті розглянуто технологію проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Надаються приклади вправ і завдань для визначення рівня вихованості духовно-моральних цінностей студентів. Описуються блоки та етапи діагностичної роботи, спрямованої на вдосконалення духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Під час проведення діагностичної роботи ми розглядаємо активне, позитивне, байдуже, негативне ставлення до самого процесу діагностики як різні рівні відповідальності і одночасно як визнання прояву внутрішньої духовно моральної культури особистості. Ключові слова: цінності, духовно-моральні цінності, виховання, духовно-моральне виховання, особистість, студенти, студенти гуманітарних спеціальностей, діагностична робота.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 04 Січ 2021 09:22
Останні зміни: 04 Січ 2021 09:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11290

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу