Гуров, Сергій (2019) Сутність і проблеми виховання духовно-моральних цінностей. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). с. 33-41. ISSN 2307-4906
|
Text
Гуров С.Ю. _ стаття Сутність і проблеми виховання.pdf - Прийнята Версія Скачати (668kB) | Перегляд |
Резюме
У статті визначено сутність поняття «виховання духовно-моральних цінностей» молоді. Розглянуто аспекти та етапність формування духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Особливу увагу приділено розгляду проблем вдосконалення процесу виховання духовно моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Завдання і стратегія вищої школи – навчити студентів взаємодіяти на основі духовноморальних цінностей в гармонії з іншими людьми, собою і навколишнім світом. У формуванні духовно-моральної особистості важлива роль освітніх установ. Модель освіти в цьому випадку повинна базуватися на принципах демократії і гуманізму, створюючи умови для розвитку і самореалізації особистості. Ключові слова: духовно-моральні цінності, заклад вищої освіти, виховання, особистість, студенти, гуманітарні спеціальності, самореалізація, демократія і гуманізм.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 24 Груд 2020 07:39 |
Останні зміни: | 24 Груд 2020 07:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11163 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |