МДПУ репозиторій

Управління навчальною діяльністю шкіл різних країн світу

Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2020) Управління навчальною діяльністю шкіл різних країн світу. Сучасні проблеми природничих наук: збірник матеріалів наукової інтернет-конференції молодих вчених (присвячена 45-річчю від дня заснування хіміко-біологічного факультету). с. 141-147.

[img]
Перегляд
Text
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ШКІЛ.pdf

Скачати (643kB) | Перегляд

Резюме

Найскладнішою і відповідальною роботою вважається робота з людьми, тому професія вчителя є необхідною і важливою в житті школяра і формування майбутнього фахівця певної країни.На підставі міжнародної оцінки результатів випускних іспитів у школах з 2006 по 2010 роки, складеного Economist Intelligence Unit для медіа-холдингу Pearson, і нового глобального рейтингу країн світу, система освіти в Фінляндії визнана найкращою в світі На другому місці - Південна Корея, замикає трійку Гонконг. Японія і Сінгапур - на 4 і 5 місці відповідно. Росія зайняла 20-е місце в рейтингу, США - 17-е місце.Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького увійшов до складу десяти вузів України, які беруть участь в Міжнародному проекті Розділ 8. Історія та методологія природничих наук Сучасні проблеми природничих наук 142 Міністерства освіти України та IREX, міжнародної організації наукових досліджень, на 2019-2021 роки «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність – національне розгортання» з розробки інтелектуального продукту для підготовки студентів, майбутніх вчителів, які будуть працювати в новій українській школі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 21 Груд 2020 17:04
Останні зміни: 21 Груд 2020 17:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11099

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу