Непша, О. В. та Гришко, С. В. та Блищик, M. В. та Передерій, Д. М. (2020) Питання екологізації шкільного курсу географії. Актуальные научные исследования в современном мире, 8 (11(67)). с. 146-151. ISSN 2524-0986
|
Text
Непша ОВ_Гришко СВ_Блищик МВ_Передерій ДМ.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Шкільний курс географії, зміст якого відображає основи географічної науки, відрізняється від інших навчальних дисциплін комплексним підходом до вивчення природи, суспільства і характеру їх взаємин. Географія є одним з шкільних предметів, інтегруючих природничо-наукові і соціально-економічні знання. Все це дає підстави стверджувати, що шкільна географія має значний потенціал для досягнення цілей екологічного навчання і виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 11 Груд 2020 13:19 |
Останні зміни: | 11 Груд 2020 13:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10992 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |