Непша, О. В. та Гришко, С. В. та Блищик, M. В. та Передерій, Д. М. (2020) Методичні підходи до вивчення природно-антропогенних комплексів міста в шкільному курсі географії. Актуальные научные исследования в современном мире, 8 (11(67)). с. 140-145. ISSN 2524-0986
|
Text
Непша ОВ_Гришко СВ_Блищик МВ_Передерій ДМ.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Навколишнє середовище, в якому ми живемо, постійно змінюється. Природні ландшафти все частіше зазнають антропогенних втручань та перетворень. Під цим впливом вони не тільки перетворюються, але й створюються. Так посеред природних виникають антропогенні та культурні ландшафти. Таким чином, постає необхідність включити більш глибоке вивчення природних, антропогенних і культурних ландшафтів у шкільний освітній географічний процес.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 11 Груд 2020 13:19 |
Останні зміни: | 11 Груд 2020 13:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10991 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |