МДПУ репозиторій

Методичні підходи до вивчення природно-антропогенних комплексів міста в шкільному курсі географії

Непша, О. В. та Гришко, С. В. та Блищик, M. В. та Передерій, Д. М. (2020) Методичні підходи до вивчення природно-антропогенних комплексів міста в шкільному курсі географії. Актуальные научные исследования в современном мире, 8 (11(67)). с. 140-145. ISSN 2524-0986

[img]
Перегляд
Text
Непша ОВ_Гришко СВ_Блищик МВ_Передерій ДМ.pdf

Скачати (2MB) | Перегляд

Резюме

Навколишнє середовище, в якому ми живемо, постійно змінюється. Природні ландшафти все частіше зазнають антропогенних втручань та перетворень. Під цим впливом вони не тільки перетворюються, але й створюються. Так посеред природних виникають антропогенні та культурні ландшафти. Таким чином, постає необхідність включити більш глибоке вивчення природних, антропогенних і культурних ландшафтів у шкільний освітній географічний процес.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 11 Груд 2020 13:19
Останні зміни: 11 Груд 2020 13:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10991

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу