Гурбик, Ю. Ю. та Кичак, Ю. С. (2020) Трактування поняття «маркетинг»: поліаспектний підхід. In: Міжнародна науково-практичне конференція "MODERN SCIENCE: PROBLEMS AND INNOVATIONS", 18-20 October 2020, Stockholm, Sweden.
|
Text
Стокгольм Гурбик Ю.Ю..pdf Скачати (297kB) | Перегляд |
Резюме
Здійснено ґрунтовний та комплексний аналіз сутності поняття «маркетинг» зарубіжними та українськими вченими. Встановлено, що серед науковців які вивчають маркетинг немає єдиного підходу щодо його трактування, а тому досліджуване поняття носить поліаспектний характер.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 11 Груд 2020 12:34 |
Останні зміни: | 11 Груд 2020 12:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10984 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |