МДПУ репозиторій

Трактування поняття «маркетинг»: поліаспектний підхід

Гурбик, Ю. Ю. та Кичак, Ю. С. (2020) Трактування поняття «маркетинг»: поліаспектний підхід. In: Міжнародна науково-практичне конференція "MODERN SCIENCE: PROBLEMS AND INNOVATIONS", 18-20 October 2020, Stockholm, Sweden.

[img]
Перегляд
Text
Стокгольм Гурбик Ю.Ю..pdf

Скачати (297kB) | Перегляд

Резюме

Здійснено ґрунтовний та комплексний аналіз сутності поняття «маркетинг» зарубіжними та українськими вченими. Встановлено, що серед науковців які вивчають маркетинг немає єдиного підходу щодо його трактування, а тому досліджуване поняття носить поліаспектний характер.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 11 Груд 2020 12:34
Останні зміни: 11 Груд 2020 12:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10984

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу