Марченко, О. А. та Іванова , В. М. та Яценко, А. Д. (2016) Особливості впровадження інноваційних засобів регіонального розвитку у галузі туризму. Актуальні проблеми економіки та фінансів: зб. тез наук. робіт VII Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2016 року). с. 35-39.
Text
Marchenko O.A..pdf Скачати (443kB) |
Резюме
Впровадження інноваційних, зокрема нових інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств – це необхідна передумова не тільки їх розвитку та створення нових місць туристичного призначення, але й нормального існування та реалізації туристичного продукту. Туристичний продукт розробляється, пропонується, замовляється, продається у т.ч. у вигляді інформації, тобто купуються права на туристичні послуги.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 16 Груд 2016 09:31 |
Останні зміни: | 27 Січ 2020 09:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1088 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |