Москальова, Л. Ю. та Єрьоміна, Л. Є. (2020) Механізми управління процесом виховання моральної культури майбутніх учителів-дефектологів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (95). с. 130-138. ISSN 2707-7292
Text
Москальова_Єрьоміна.pdf Скачати (665kB) |
Резюме
У статті розкрито сутність професійної діяльності учителядефектолога, що перебуває за межами учительської діяльності. Робота учителя-дефектолога поєднується з реабілітаційною, соціально-педагогічною, консультативно-діагностичною. Обґрунтовано, що метою виховання моральної культури майбутнього учителя-дефектолога має бути підготовка фахівця, здатного етично мислити, здійснювати моральний вибір, приймати моральні рішення; готового до активної роботи над самовдосконаленням моральних якостей; виховної діяльності з дітьми та учнівською молоддю; спроможного до вияву почуття глибокої прихильності до оточення, здійснення морального вчинку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 03 Лист 2020 12:46 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 12:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10837 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |