МДПУ репозиторій

Механізми управління процесом виховання моральної культури майбутніх учителів-дефектологів

Москальова, Л. Ю. та Єрьоміна, Л. Є. (2020) Механізми управління процесом виховання моральної культури майбутніх учителів-дефектологів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (95). с. 130-138. ISSN 2707-7292

[img] Text
Москальова_Єрьоміна.pdf

Скачати (665kB)

Резюме

У статті розкрито сутність професійної діяльності учителядефектолога, що перебуває за межами учительської діяльності. Робота учителя-дефектолога поєднується з реабілітаційною, соціально-педагогічною, консультативно-діагностичною. Обґрунтовано, що метою виховання моральної культури майбутнього учителя-дефектолога має бути підготовка фахівця, здатного етично мислити, здійснювати моральний вибір, приймати моральні рішення; готового до активної роботи над самовдосконаленням моральних якостей; виховної діяльності з дітьми та учнівською молоддю; спроможного до вияву почуття глибокої прихильності до оточення, здійснення морального вчинку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Користувачі 4349 не знайдено.
Дата внесення: 03 Лист 2020 12:46
Останні зміни: 03 Лист 2020 12:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10837

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу