МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Технологія формування музично-просвітницької компетентності майбутнього вчителя мистецтва

Стотика, І. Г. та Власенко, Е. А. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи нової української школи. Технологія формування музично-просвітницької компетентності майбутнього вчителя мистецтва. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

[img] Text
Стотика І.Г. Власенко Е.А. Монографія НУШ.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Сьогодення освітнього процесу в Україні характеризується яскраво вираженою гуманістичною спрямованістю, що потребує особливої уваги до формування естетичної культури студентів вищих закладів педагогічно-мистецької освіти. В цьому контексті важливу роль відіграють музично-просвітницькі заходи, спрямовані на сприйняття та розуміння мистецтва, природи його естетичного переживання, взаємозв’язку об’єктивних і суб’єктивних чинників у процесі інтерпретації художніх творів. Участь у підготовці музично-просвітницькихзаходів є важливою складовою формування музично-просвітницької та музичновиконавської компетентностей майбутнього вчителя мистецтва.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 26 Жов 2020 11:13
Останні зміни: 26 Жов 2020 11:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10803

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу