МДПУ репозиторій

Підготовка педагогів в умовах реорганізації освітньої системи України 1917-1920 рр.: історико-педагогічний аспект

Бунчук, Оксана (2020) Підготовка педагогів в умовах реорганізації освітньої системи України 1917-1920 рр.: історико-педагогічний аспект. In: Підготовка майбутніх фахівців в умовах освітніх трансформацій. МДПУ імені Богдана Хмельницького, Мелітополь, с. 5-22.

[img]
Перегляд
Text
Розділ до монографії.pdf

Скачати (213kB) | Перегляд

Резюме

На сьогоднішній день однією з найважливіших проблем є відродження національної самобутності школи, покликаної формувати високий інтелект нації, її соціальний і культурний генофонд. Підвищення національної свідомості молоді через систему освіти – гарант майбутнього українського народу. Сьогодні йде пошук не лише шляхів оновлення освіти, а й принципово нових перспектив і можливостей – до школи нової генерації – української національної школи. В аналізі минулого одне з основних місць посідає питання освіти й шкільництва. Нація, що належним чином дбала про розвиток освіти та духовності, ні за яких обставин не втрачала назавжди своєї незалежності, вона ростила і плекала власну інтелектуальну еліту, будителів національної свідомості – своє майбутнє

Тип елементу : Розділ книги
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 01 Жов 2020 10:26
Останні зміни: 01 Жов 2020 10:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10699

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу