Бунчук, Оксана (2020) Підготовка педагогів в умовах реорганізації освітньої системи України 1917-1920 рр.: історико-педагогічний аспект. In: Підготовка майбутніх фахівців в умовах освітніх трансформацій. МДПУ імені Богдана Хмельницького, Мелітополь, с. 5-22.
|
Text
Розділ до монографії.pdf Скачати (213kB) | Перегляд |
Резюме
На сьогоднішній день однією з найважливіших проблем є відродження національної самобутності школи, покликаної формувати високий інтелект нації, її соціальний і культурний генофонд. Підвищення національної свідомості молоді через систему освіти – гарант майбутнього українського народу. Сьогодні йде пошук не лише шляхів оновлення освіти, а й принципово нових перспектив і можливостей – до школи нової генерації – української національної школи. В аналізі минулого одне з основних місць посідає питання освіти й шкільництва. Нація, що належним чином дбала про розвиток освіти та духовності, ні за яких обставин не втрачала назавжди своєї незалежності, вона ростила і плекала власну інтелектуальну еліту, будителів національної свідомості – своє майбутнє
Тип елементу : | Розділ книги |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 01 Жов 2020 10:26 |
Останні зміни: | 01 Жов 2020 10:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10699 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |